LEVEN VANUIT JE AKASHA

THORSTEN WEISS

Koop bij bol.com

INTRODUCTIE

Het geheim waarin Thorsten Weiss je wil inwijden is de Akashakroniek. De Akasha is een deel van je DNA – ze hoort dus bij je en is in je. Als je talenten en capaciteiten, alles wat je wilt zijn – bijvoorbeeld een leuke vader of schrijver, of vitaler en gezonder – vind je in je persoonlijke Akasha. Het zit er allemaal in, ook de talenten van kunstenaars en sporters, of het overtuigende optreden van mensen die met concentratie en discipline iets bereiken. Alleen jijzelf bepaalt wie je bent. Door deze instelling geef je gevolg aan liefde en vreugde en zodoende aan het hogere doel van het bestaan.

Het werken met de Akasha is eenvoudig en geeft ongelooflijke mogelijkheden. De talrijke oefeningen in dit boek vormen een eenvoudige workshop om toegang te krijgen tot je Akasha en het nieuwe bewustzijn te ontwikkelen.

EEN HANDLEIDING

Zoek je een boek dat je echt bij de hand neemt en dat je helpt op je ontwikkelingsweg naar je spirituele Thuis? Dan is dit het boek dat je hierbij helpt. Het bevat oefeningen en opdrachten die gemakkelijk uit te voeren zijn. Je vindt vaak in andere boeken van die enorm ingewikkelde zinsconstructies die dan wel precies aangeven waar je naar moet zoeken en waar je naar moet vragen, maar die ook te ingewikkeld zijn om tijdens een meditatie te kunnen onthouden en als je in een boek moet spieken om te lezen welke zinnetjes je precies moet uitspreken  dan haal je jezelf uit de concentratie die je zo nodig hebt bij een meditatie. Dit boek is anders, de formuleringen en affirmaties zijn kort en bondig en zeer sterk. Een voorbeeld: “Ik ben zo ver, ik ben bereid om sterk te zijn”. Dat is te onthouden en dat is te gebruiken.

VERRASSEND

Omdat dit boek gepresenteerd wordt als een workshop in boekvorm kwam het als een volslagen verrassing dat halverwege het boek overgegaan werd op gechannelde informatie van de Roland groep, een groep hoge entiteiten uit de 12e dimensie. Het bevat zeer interessante, nieuwe en aanvullende spirituele informatie over onze huidige tijd en er wordt uitgelegd hoe je kunt meegaan in de universele superflow die op dit moment door het universum golft.

ABSOLUTE AANRADER

Heb je nog een extra steuntje in de rug nodig op je spirituele weg? Dan is dit boek een echte aanrader.

Koop bij bol.com